Wat kan Nexler Mail?
Dagelijks ontvangen bedrijven honderden e-mails met vragen over bestellingen: statusupdates, verwachte levertijden en meer. Ook komen er vragen binnen over facturen, retourzendingen, productinformatie, leveringsproblemen en klachten. Dit proces kost veel tijd en vraagt om een efficiënte aanpak.
Met Nexler Mail lossen we dit op. Dankzij een combinatie van Artificial Intelligence (AI) en Robotic Process Automation (RPA) worden inkomende e-mails automatisch gelezen, geïnterpreteerd en verwerkt. AI herkent de context, analyseert de relevante informatie en classificeert de berichten. RPA zorgt er vervolgens voor dat e-mails in de juiste map worden geplaatst, bijlagen worden gearchiveerd in de applicatie en conceptantwoorden voor medewerkers worden opgesteld.
Zo worden klantvragen razendsnel afgehandeld, zonder onnodige handmatige verwerking. Mocht er toch een medewerker nodig zijn, dan kan die eenvoudig en efficiënt ingrijpen. Als de mail assistent er niet uitkomt, dan wordt de mail automatisch in de juiste folder geplaatst. Dit bespaart tijd, verhoogt de klanttevredenheid en stroomlijnt het hele proces.